پاورپوینت سبک و شیوه ارتباطی مدیران و کارکنان در سازمان ها

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

سبک و شیوه ارتباطی: عبارتست از مجموعه ویژه ای از رفتارهای متقابل شخصی که در یک موقعیت خاص مورد استفاده قرار می گیرد. سبک وشیوه ارتباطی مجموعه و طبقه ای از رفتارهای ارتباطی که به یکدیگر مربوط هستند را دربر می گیرد یک سبک ارتباطی خاص توسط یک شخص خاص در موقعیت های مشابه با یک روند ثابت مورد استفاده قرار می گیرد. ووفورد و همکارانش(1988) معتقدند که بطورکلی شش سبک و شیوه ارتباطی در چارچوب سازمان قابل بررسی است: این مجموعه شامل 64 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است که به تبیین سبک های ارتباطی در سازمان پرداخته و سرفصل های زیر را شامل شده است.

فهرست مطالب:

مقدمه

تعریف ارتباط

شش سبک ارتباطی در سازمان ها

 سبک کنترلی

 سبک برابری(تساوی)

 سبک کنترلی 

سبک برابری(تساوی)

سبک ساختاری

سبک پویا

سبک تفویضی

سبک اجتنابی

مقایسه شش سبک ارتباطی

اثرات سبک های ارتباطی


دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 1566 مشاهده

کد فایل:19621

انتشار در:۱۴۰۰/۱۰/۱۳

حجم فایل ها:1.1 مگابایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 64

فرمت فایل: پاورپوینت


اشتراک گذاری:
 قیمت: 16,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط