اعتماد عامل بسیار مهم و حیاتی جهت به حداکثر رساندن عملکرد در تیم ها و سازمان ها می باشد
در تعریف اعتماد می توان گفت اعتماد یک باور قوی مبنی بر اینکه می توان به یک نفر اتکا کرد می باشد
به عبارت دیگر اعتماد عبارتست از باور و یقین به اینکه آنهایی که ما به ایشان اعتماد کرده ایم انتظارات ما را نسبت به خود برآورده خواهند کرد که این انتظارات تابع ارزیابی ما از وظیفه و مسئولیت دیگری برای تامین نیازهای ما می باشد.
مجموعه حاضر شامل 22 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است که به تبیین اعتماد در سازمان پرداخته و موارد زیر را شامل می شود.
فهرست مطالب:
1-مفهوم شناسی و اهمیت اعتماد
2-ویژگیهای سازمان دارای جوی از اعتماد
3-عوامل از بین برنده اعتماد در سازمان
4-مدیریت اعتماد
5-ایجاد اعتماد در سازمان
6-منابع و مآخذ
تعداد مشاهده: 1611 مشاهده
کد فایل:19765
انتشار در:۱۴۰۱/۳/۵
حجم فایل ها:597.5 کیلوبایت
قابلیت ویرایش: دارد
تعداد صفحات: 22
فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش
پاورپوینت کتاب نظریه های روان درمانی پروچاسکا و نورکراس ترجمه سید محمدی (15 فصل)
قیمت : 50,000 تومان
توضیحات بیشتر دریافت فایل
پاورپوینت کارگاه آموزشی مهارت های پایه برای زندگی زناشویی بدون شکست
قیمت : 40,000 تومان
پاورپوینت مهارت های زندگی زناشویی
قیمت : 35,000 تومان
60 دقیقه اول اتاق مشاوره و درمان-راهنمای عملی مدیریت جلسه اول مشاوره
قیمت : 60,000 تومان
پاورپوینت مهارت های زندگی (11 مهارت زندگی در قالب 387 اسلاید)
قیمت : 55,000 تومان
پاورپوینت کارآفرینی در روان شناسی، مشاوره و علوم تربیتی
قیمت : رایگان
نظریه های روان درمانی-پروچاسکا و نور کراس ترجمه یحیی سید محمدی
پاور پوینت ارائه اختلال وسواس کارشناسی ارشد
قیمت : 110,000 تومان
پاورپوینت درمان شناختی رفتاری اختلال وسواس
قیمت : 33,000 تومان
پاورپوینت درمان اختلال شناختی رفتاری اختلال هراس
پاورپوینت درمان شناختی رفتاری اختلال های اضطرابی
پاورپوینت کتاب اندازه گیری وسنجش در علوم تربیتی دکتر سیف در 315 اسلاید