مدیریت اعتماد سازمانی(مهارت های مدیران اثربخش)

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

اعتماد عامل بسیار مهم و حیاتی جهت به حداکثر رساندن عملکرد در تیم ها و سازمان ها می باشد

در تعریف اعتماد می توان گفت اعتماد یک باور قوی مبنی بر اینکه می توان به یک نفر اتکا کرد می باشد

به عبارت دیگر اعتماد عبارتست از باور و یقین به اینکه آنهایی که ما به ایشان اعتماد کرده ایم انتظارات ما را نسبت به خود برآورده خواهند کرد که این انتظارات تابع ارزیابی ما از وظیفه و مسئولیت دیگری برای تامین نیازهای ما می باشد.

مجموعه حاضر شامل 22 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش است که به تبیین اعتماد در سازمان پرداخته و موارد زیر را شامل می شود.

فهرست مطالب:

1-مفهوم شناسی و اهمیت اعتماد

2-ویژگیهای سازمان دارای جوی از اعتماد

3-عوامل از بین برنده اعتماد در سازمان

4-مدیریت اعتماد

5-ایجاد اعتماد در سازمان

6-منابع و مآخذ


دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 1611 مشاهده

کد فایل:19765

انتشار در:۱۴۰۱/۳/۵

حجم فایل ها:597.5 کیلوبایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 22

فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش


اشتراک گذاری:
 قیمت: 16,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل

محصولات مرتبط