فرهنگ سازمانی و ارتباطات موثر در سازمان

دسته بندي : روانشناسی و علوم تربیتی

جهان کنونی ، جهانی است پر از تغییرات شتابان پیشرفتهای سریع علوم و تکنولوژی، انسان را با وضعیت جدیدی روبرو ساخته است. یکی از علومی که تحولات بسیاری داشته، علم مدیریت است. از تحولات اساسی ایجاد شده در علم مدیریت ، تحول در نحوه نگرش به سازمان است. برخی فرهنگ را به عنوان زمینه و بستری می دانند که ایجاد هر نوع تغییر و دگرگونی در ساز و کارها، رفتار، فعالیت ها و کارکردهای سازمانی را در پی دارد. مدیران و رهبران سازمانی می توانند از فرهنگ به عنوان ابزاری منحصر به فرد و کارساز برای هر نوع مدیریت فرهنگی و انجام تغییر و تحولات سازمانی استفاده کنند.وجود سازمان وابسته به ارتباطات است و هر مدیری معمولا بیشتر وقت خود را در برقرارکردن ارتباط ، صرف می کند .مدیریت کارساز به برقراری ارتباطات موثر بستگی دارد.

مجموعه حاضر در قالب 110 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش به موضوع فرهنگ سازمانی و ارتباطات موثر در سازمان پرداخته و موضوعات زیر را شامل می شود.

فهرست مطالب:

1-مقدمه

2-تعریف فرهنگ

3-امور مهم در مدیریت ارتباط انسانی

4-تعریف فرهنگ (Culture)

5-انواع کارکرد فرهنگ

6-خاستگاه فرهنگ

7-ویژگی های عمومی فرهنگ

8-تعریف سازمان

9-ساختار سازمانی

10-فرهنگ سازمانی (Corporate culture)

11-عوامل و اجزای فرهنگ سازمانی

12-هفت ویژگی اصلی فرهنگ سازمانی

13-نقش فرهنگ در سازمان

14-انواع فرهنگ سازمانی

15-شیوه ی شکل گیری فرهنگ سازمان

16- عواملی که در ایجاد فرهنگ نقش دارند

17-مشخصات فرهنگ قوی سازمانی

18-فرآیند مدیریت فرهنگ سازمانی

19-شاخص های فرهنگ سازمانی مطلوب

20-ارتباط سازمانی

21-تکنیک های بهبود ارتباطات

22-انواع ، اهداف، ویژگی ها و سبک های ارتباطی گروه ها


دسته بندی: روانشناسی و علوم تربیتی

تعداد مشاهده: 1624 مشاهده

کد فایل:19774

انتشار در:۱۴۰۱/۳/۱۷

حجم فایل ها:7.7 مگابایت

قابلیت ویرایش: دارد

تعداد صفحات: 110

فرمت فایل: پاورپوینت قابل ویرایش


اشتراک گذاری:
 قیمت: 22,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
دانلود پیش نمایش حجم: 3.5 مگابایت

محصولات مرتبط